BETA RR 2T 200 – bayky.com.ua
BETA RR 2T RACING 300
BETA RR 2T RACING 200
 

RR 2T 200

 

RR 2T 200
Вартість - 8050 €

Червоний ендуро повернувся, у кращій формі, ніж будь-коли!
Нові налаштування шасі та двигун RR 200 2T забезпечують надзвичайно малу вагу та чудову керованість, при цьому значно збільшуючи крутний момент та потужність. Вприскування масла та електричний стартер доповнюють пакет, який ідеально підходить для ентузіастів Enduro.

Список оновлень та особливостей моделі RR 200 2T:

  • Оновлене шасі в області рульової головки та посилення пластин для поліпшення відчуття та довговічності. 
  • Покращений задній підрамник, більш міцний і довговічний.
  • Нове кріплення на бічній панелі для полегшення монтажу.
  • Оновлений ковпачок кришки бака для поліпшеного кріплення.
  • Новий циліндр, зі зміненим випускним отвором та діаметрами.
  • Нова система випускних клапанів та нові підсилювачі.
  • Нова кришка зчеплення з системою продувки повітрям, керована модифікованим механізмом зчеплення; положення кришки впускного отвору для модифікованого масла.
  • Нова рама зі зміненою геометрією і жорсткістю для підвищення маневреності та стійкості. Рама також вужча біля основи, що поліпшує керованість на складних ділянках та на бездоріжжі.
  • Повністю перероблений хвостовий елемент, підвищена міцність для зменшення поломок при їзді по бездоріжжю, всі компоненти фільтра і відповідні аксесуари тепер розміщені всередині нього.
  • Система кріплення фільтра, що забезпечує більш швидку і точну установку.
  • Покращений дизайн вилки в порівнянні з попередньою версією, з новим внутрішнім картриджем для зниження центра ваги, що забезпечує ідеальний рівень плюшу, а також поліпшує вплив ударів по краях.
  • Система охолодження з водяними шлангами, розташованими всередині рами, і більш ефективні радіатори.
  • Тип мотоциклу   -  Offroad Competition
  • Тип двигуна  -  Одноциліндровий, з рідинним охолодженням, 2-тактний
  • Кубатура  -  190,2 сc
  • Трансмісія  -  6 передач

  • ДЕТАЛЬНІШЕ
  • Переднє гальмо   -  Ø260 Мм диск та двохпоршневий плаваючий суппорт
  • Заднє гальмо  -  Диск діаметром 240 мм та однопоршневий плаваючий суппорт
  • Діаметр циліндра x хід поршня  -  62 Mm X 63 Mm
  • Система змазки  -  Змішування з електронасосом
  • Ємність паливного бака  -  9,5 літрів
  • Ступінь стиснення  -  13:05:01
  • Система передньої підвіски  -  Гідравлічна вилка USD з валом ø 43 мм
  • Хід передньо підвіски  -  295 Mm
  • Система задньої підвіски  -  Monoshock з прогресивним важільним з'єднанням
  • Хід задньої підвіски  -  290 Mm
  • Тип зчеплення  -  Мокре багатодискове зчеплення зі зворотнім відкриттям
  • Паливна система -  Keihin PWK 36
  • Головна передача  -  Ланцюг
  • Рама  -  Рамка периметрична з молібденової сталі з подвійною люлькою
  • Передня шина  -  90/90-21
  • Задня шина  -  140/80-18
  • Загальна довжина  -  2.167 Mm
  • Загальна ширина  -  815 Mm
  • Загальна висота  -  1.272 Mm
  • Висота сидіння  -  930 Mm
  • Споряджена маса (включаючи повну заправку маслом та паливом)  -  97 кг
  • Мотор  -  2Т