Двигуни були прогріті, дросельні заслінки покручені, а сплячі зчеплення відключені під час довгоочікуваного відродження CFMOTO DAY на міжнародному автодромі Чжучжоу минулих вихідних. Понад 1500 місцевих і міжнародних власників і ентузіастів CFMOTO, гостей, партнерів і засобів масової інформації зібралися на вражаючій трасі в провінції Хунань, Китай, для карнавалу активностей, вечірок і святкування мотоспорту. Після трирічної перерви ця подія стала надзвичайно успішною, і CFMOTO скористався цією нагодою, щоб представити три абсолютно нові моделі, які незабаром з’являться на ринку.
Ворота розкинулися назовні для ДНЯ CFMOTO 2023, і вражаюче видовище 300 людей, які рухалися по трасі довжиною 2,3 милі на різноманітній техніці, було ідеальним способом прискорити процес. Гонщики різного віку та здібностей керували мотоциклами з робочим об’ємом від 150 до 1250 куб.см і мали CFMOTO SSV, щоб надати кілька додаткових коліс для парадного шоу.
Урочистості вже почалися з деяких важливих і несподіваних оголошень. Під час церемонії відкриття CFMOTO оголосив про трьох нових учасників мотоциклетної родини. Першим «дебютантом» став 150SC із нещодавно створеної лінійки SC, де практичні потреби в поїздках на роботу й назад зустрічаються з ідеальним дозвіллям; усі з веселим зображенням. Основними перевагами скутера були потужна потужність, чудова економія палива, великий простір для зберігання.
500SR — це однаково цілеспрямований мотоцикл і чисте вираження спортивного духу «SR». Настільки, що чотирициліндровий двигун (з численними інноваціями, такими як новий повітрозабірник Ram) був таємно розроблений відділом високопродуктивних технологій CFMOTO 3 роки тому. 500SR застосував передові технології, такі як ковані алюмінієві поршні, шатуни з еластичними болтами та малоінерційний колінчастий вал. Він без зусиль може розвивати швидкість понад 230 км/год. це чотирициліндровий спортивний мотоцикл світового класу, спочатку розроблений нами.
Тепер, у 2023 році, двигун видає понад 100 кінських сил на циліндр і понад 100 Н·м на літр крутного моменту, якщо бути точним, у випадку 675SR . Велосипед побудований на основі нової трициліндрової концепції CFMOTO, що відповідає бездоганним стандартам і інженерним процесам. Чудова передача заднього колеса супроводжується іншими першокласними функціями, коли справа стосується гальм, шасі, обладнання, дизайну та всіх аспектів, необхідних для захоплюючої їзди по дорозі та гострого інструменту для траси. Усі ці нові моделі, які дебютують у CFMOTO DAY, будуть випущені на різних ринках відповідно.